Finac streeft er naar om u uitstekende dienstverlening te bieden. Mocht het toch zo zijn dat u ontevreden bent over onze geleverde dienstverlening, dan horen wij dat graag. Als uw klacht niet naar volledige tevredenheid door uw adviseur is opgelost, dan kunt u een klacht sturen naar info@finac.nl t.a.v. de directie. Zet in het onderwerp duidelijk dat het een klacht betreft.
Klachten
Onze klachtenprocedure
Onze klachtenprocedure is als volgt:
1. Na ontvangst van de klacht verstuurt Finac een officiële ontvangstbevestiging per e-mail. De klacht wordt bij ons in het interne klachtenregister geregistreerd. U kunt uiterlijk binnen drie weken een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
2. Klachten worden altijd binnen de directie besproken.
3. Over het algemeen nemen we eerst telefonisch contact met u op. Samen met u onderzoeken we hoe we de ontevredenheid en eventuele schade kunnen wegnemen. Vervolgens reageren we per e-mail met daarin een inhoudelijke reactie.
Mocht u met de uitkomst toch niet tevreden zijn, dan kunt u bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) een klacht indienen. Finac volgt uitspraken van het Kifid bindend. Wij handelen dus naar het oordeel van de Geschillencommissie van het Kifid.